Egy perc a pokol bejáratánál

Minden, amit a látható világ ígér, az ábránd csupán, mert egy olyan kép az, amit mutat, ami csak arra jó, hogy egy fontos igazságot eltakarjon előled!

              Van menny, van pokol, és van harc a világ látható képe mögött. Kevés az idő ami még hátra van, ezért nem érdemes azzal tölteni, hogy életed boldogulását olyan hiábavalóságokban keresd mint az alkohol, tévénézés, gyűlölködés vagy más haszontalan hobbi. Van-e fontosabb dolog, mint az életed? Van-e fontosabb dolog mint a szeretteid élete?

              Jó pár ével ezelőtt amikor még házasodás előtt álltam és tele voltam jó reményekkel és erőt éreztem magamban a világ átformálására akár puszta kézzel is, történt velem egy érdekes és nagyon félelmetes dolog.

              A szobám félhomályában feküdtem és néztem a plafont. A feleségem volt csak mellettem az ágyon, aki ekkor még a menyasszonyom volt  és egy jó beszélgetés után hosszú hallgatásban voltunk. A csend beszélt és mi hallgattuk. Hirtelen kívülről láttam magamat, fentről, alig egy méterről, ahogy az ágyon feküdtem. Jobban, világosabban kezdtem észlelni a környezetemet, mint egyébként, mintha az érzékszerveim kiélesedtek volna. Ez után láttam magam előtt a plafont, ami hirtelen elkezdett közeledni és én átemelkedtem rajta. Láttam az Érdi házakat, háztetőket, a házak között zöldellő fákat és nagyon magasra emelkedtem. Olyan világosan láttam mindent mintha dél lett volna, pedig a nap már nyugaton vöröslött. Ahogy felemelkedtem a táj fölé az égen egy ragyogó foltot láttam a felhők magasságában amihez nagyon hamar odaértem. Az egész valahogy olyannak tűnt előttem mintha már rég megszokott rutinnal történne, nem volt bennem csodálkozás. Egy szempillantás alatt átértem azon a ragyogáson és láttam, hogy a táj alattam teljesen megváltozott. A házak helyett sűrű erdőt láttam nagy fákkal amiknek széles leveleik voltak és egyáltalán nem hasonlított az európai erdőkre. Ez bizony az afrikai dzsungel volt. Olyan ívben kezdtem lefelé zuhanni ami folytatása volt annak az ívnek amivel a szobámból elindultam! Mintha valaki engem messzire hajított volna. Gyorsan közeledett a dzsungel, átestem a lombokon és egy tisztást láttam aminek az egyik oldalán a fáknál egy kőszobor volt. Úgy tűnt, hogy valaki odatámasztotta, mert nem egyenesen állt. Nem éreztem fájdalmat a földet éréskor de azt tudom, hogy nem a lábaimra érkeztem. Annak a szobornak ami a tisztáson állt és egy démonikus, totemes ábrázata volt nagy, kerek nyitott szája volt, és engem elkezdett magához húzni. Benyelt úgy, hogy semmit sem tehettem. A szája csak kívülről volt széles, belülről viszont egy szűk csőbe vezetett a föld alá. Láttam a fákról belehullott leveleket, mint az őszi elsárgult, megszáradt leveleket és a cső beljebb olyan sötét volt, hogy semmit sem láttam. Amikor ebbe a sötét részbe érkeztem elöntött a pánik: ISTENEM A POKOLBA JUTOK!!! Egy kiáltás jött csak belőlem: ISTENEM NE!!! Soha az előtt és még az után sem éreztem olyan félelmet, mint ott akkor. Azonnal megértettem, ha valaki a pokolba kerül a halála után, onnan soha az után nem fog kijutni, csak az ítélet napján, amikor elkezdi letölteni az istentelen bűneiért a büntetést.

              Ez a pokoli rész, ahova jut minden ember a halála előtt csupán az előzetes letartóztatás helye, hiszen az ítélet napja még nem jött el. Biztos vagyok abban, hogy már ott meg tapasztalja az ember a föld mélyének a tüzét. Jézus így beszél erről:

 

LUKÁCS 16, 19 -Vala pedig egy gazdag ember, és öltözködik vala bíborba és patyolatba, minden nap dúsan vigadozván. És vala egy Lázát nevű koldus, aki az ő kapuja elé volt vetve, fekélyekkel tele. És kíván vala megelégedni a morzsalékokkal amelyek hullanak vala a gazdagnak asztaláról de az ebek is eljővén, nyalják vala az ő sebeit. Lőn pedig, hogy meghal a koldus, és viteték az angyaloktól az Ábrahám kebelébe, meghal pedig a gazdag is, és eltemetteték. És a pokolban felemelé az ő szemeit, kínokban lévén, és látá Ábrahámot távol és lázárt annak kebelében. És ő kiáltván monda:

-Atyám ábrahám! Könyörülj rajtam, és bocsásd el Lázárt, hogy mártsa az ő ujja hegyét vízbe, és hűsítse meg az én nyelvemet, mert gyötrettetem e lángban. Monda pedig ábrahám:

-Fiam,emlékezzél meg róla, hogy te javaidat elvetted a te életedben, hasonlóképpen lázár is az ő bajait, most pedig ez vígasztaltatik, te pedig gyötrettetel. És mindenek felett, mi köztünk és ti köztetek nagy közbevetés van, úgy hogy akik akarnának innét tihozzátok általmenni, nem mehetnek, sem azok onnét hozzánk át nem jöhetnek.

Monda pedig amaz:

-kérlek azért téged atyám, hogy bocsásd el őt az én atyámnak házához, mert van öt testvérem, hogy bizonyságot tegyen nékik hogy ők is ide, e gyötrelemnek helyére ne jussanak.

Monda néki Ábrahám:

-Van Mózesök és prófétáik, hallgassák azokat.

Ama pedig monda:

-Nem úgy atyám Ábrahám, hanem ha a halottak közül megy valaki hozzájok, megtérnek

Ő pedig monda néki:

-Ha Mózesre és a prófétákra nem hallgatnak, az sem győzi meg őket, ha valaki a halottak közül feltámad.

 

              Mi tehát ez alapján a pokol? A gyötrelem helye! A gazdag ember saját magára költötte azokat az anyagi javakat, amelyeket megkeresett. Nem arról szól tehát, ez a történet, hogy a gazdag ember lopta volna a vagyonát, erről nem tesz említést Jézus. Valószínűleg azt gondolta, hogy az a vagyon, amiért ő megdolgozott jár neki és senkinek semmi köze sincsen ahhoz, hogy ő mire költi el. Nagyon modern gondolkodású volt ez az ember. Sokan ma is úgy gondolják, hogy az a vagyon, amit felhalmoznak maguknak, azzal azt csinálhatnak, amit csak akarnak. Meg is veszik a házi mozi rendszert, a legdrágábbat, megveszik a digiklímás lexus autót, tele extrákkal, ami minden igényüket kielégíti. Étkeznek a legdrágább éttermekben, ha épen nincsen kedvük otthon főzni. Két hónapos vakációra mennek, hogy a világ dübörgő zajától távol megnyugvást találjanak. Ezek nem bűnök de egy nagyon fontos dolgot kifelejtenek ezek az emberek az életükből.

Azt, hogy semmi hasznuk!

Mihaszna emberekké válnak az emberek világában és az isten országában! Isten ajándéka némely ember számára az, hogy gazdagsággal áldatnak meg. Menyi nemes és jó dolgot megtehetnének ezek az emberek a társaikkal, amire pénz nélkül nem lennének képesek. Ha valaki kereskedik az önmagában egy szolgáltatás amiért pénzt vagyis viszonzást kap. Ezzel az ügy le is zárult, az eladó és a vevő is jól járt.

De az úré a föld és annak teljessége.
Nem azért vagyunk a földön, hogy nyomorogjunk vagy, hogy dúsan vigadozzunk. A föld az a hely és az ember élete az az idő amiben el kell döntenie, hogy akarja-e istent szolgálni vagy nem. Nembaj ha nem de annak nem kellemes a vége. Nagyobb gazdagságra és feladatra van teremtve az ember mint az a földi pályafutása során valaha is látszik. A világ leggazdagabb embere is odaadná a vagyonát érte, ha meglátná.

              Vannak gazdag emberek, egyébként, akik oda is adták érte. Ha fölismered azt az ajándékot, amit isten neked tartogat a menyben te is odaadnád a szabadságodat és az életed hátralevő részében inkább neki szolgálnál. Hasznos legyél tehát és ne haszontalan. Te magad is a haszontalan dolgokat a szemetesbe teszed és azt a kukások, elviszik a szemétégetőbe.

                 A pokolban a lángok között nem javult meg a mi gazdag emberünk, még onnan is szolgálatra akarta Lázárt elkérni Ábrahámtól, hogy gyötrelmét egy csepp vízzel enyhítse. Ezt az állapotot az a megszokás alakíthatta ki nála amit a sok pénz hozott létre. A földön, ugyanis akinek pénze van az tarthat szolgákat és sok embernek parancsolhat. A vagyon viszont nem áll rendelkezésére senkinek ott a halálon túl. Semmit sem hoztunk a világra, világos tehát, hogy semmit sem vihetünk magunkkal oda, ahova megyünk. Amiről tehát azt hiszed, hogy a tiéd az is elvétetik tőled! Így csapja be a gazdagokat a saját jó állapotuk.

A legijesztőbb a pokolban tehát az, hogy sohasem lesz már esélyed arra, hogy kikerülj onnan, mert nagy közbevetés van a pokol és a meny között, és mivel örök életed van, már nem tudsz meghalni többet, pedig egy halál még hátra van. Amint mondtam ez még az ítélethozatal előtt csak az előzetes letartóztatás!

Nem volt azért a gazdag ember buta, hiszen felismerte, megértette a helyzete megváltoztathatatlan mivoltát és egy másik ötlettel állt elő. Támadjon föl a Lázár vagy szellemként jelenjen meg a hátramaradott testvéreinek és tegyen bizonyságot arról, hogy mi folyik a látható világon túl. Mondja el azt amit amúgy is hirdetnek a földön, hogy van pokol és van menny, és mit kell tenni ahhoz, hogy elkerülje az ember a bűnei miatti ítéletet.

Ha a pokolba kellene kerülnöd, a saját gyötrelmed miatt sokat szenvednél, a szeretteid gyötrelmét is meglátnád. Látnád édesanyádat, aki gyermekként az életét áldozta rád, hogy tanulj, jókat egyél, és szeretett lény legyél. Meg kellene látnod apádat azt az embert, akitől a nemesség és a tisztesség tudományát kellet megtanulnod, ha megtanította veled. Végignéznéd a fiad gyötrelmeit a lángok között, akit a világon a legjobban szeretsz? Vagy a feleségedét? Ha egy sárkány a feleséged, akkor erre könnyebb igennel felelned.

Lázár sem volt hasznos ember, mégis a menybe került! Amíg a gazdag ember látszólag csinált valamit és meg volt mindene és ezért valószínűleg tisztelet is övezte, addig Lázár a szegénysége miatt és a betegségei miatt nem tudott annyit sem dolgozni amennyivel saját magát megválthatta volna egy olyan életből ami alacsonyabb szinten volt mint a kóbor kutyáké, mert azok is kapnak alamizsnát jószívű emberektől de legalább egészségesek. Mégis mi a titka lázár sikerének? Az, hogy nem volt nagyravágyó. Nem gyűlölte meg a gazdag embert a társadalmilag elfoglalt pozíciója miatt, pedig milyen nagy igazságtalanságnak látszik az, hogy az egyiknek van vagyona, a másiknak nincs. Nem kezdett Lázár mozgalomba a társadalmi javak igazságosabb elosztásáért, hiszen tisztába volt azzal, hogy az ő szegénysége nem a gazdag ember miatt van. Ő csak morzsákra vágyott, alamizsnára, Jóemberektől. Tudta, hogy ez járhat neki és nem ment el munkanélküliként segélyekért. Nem ábrándozott arról, hogy mi lesz ha gazdag lesz. Mi lesz, ha munkához jut. Mi lesz, ha meggyógyul. Nem lázadozott, realista volt. Tudta, hogy ő meg fog halni! Ezért inkább a magától telhető legjobb állapotot próbálta fenntartani ahhoz, hogy a halála után ne folytatódjon a tragédiája. A gazdag embernek elvakította a tisztánlátását a saját vagyona. Dehogy gondol az ember vigadozás közben arra, hogy meg fog halni.

82-dik zsoltár. 3-4 -Ítéljétek a szegényeket és árvának, a nyomorultnak adjatok igazságot! Mentsétek meg a szegényt és szűkölködőt, a gonoszok kezéből szabadítsátok ki!

Ezt kellett volna tehát tennie a gazdag embernek a szegénnyel és inkább isten szolgálatába állnia mint vagyonát pazarolnia hisz az eszköze az irgalomnak is, amiért neki is irgalom járt volna.

Végig gondoltam az életemet, bár én ismertem akkor már istent de ő úgy döntött megmutatja a pokol bejáratát és megengedi ezt az élményt, hogy tudjam mitől menekül meg az aki elfogadja Jézust megváltójaként és inkább az Isten akaratát hajtja végre mint a magáét. Jézus mondta : Aki elveszíti az életét énérettem az megtalálja...

Ahogy abban a pánikban sikítottam, ott a csatornában a sötétben, egyszer csak megálltam és elindultam visszafelé. Megint láttam a bálvány arcát a nyitott szájával amibe belehullottak a levelek. Láttam az erdőt a fölém tornyosuló fákkal amik fölé megint az az erő emelt ami mintha visszahajított volna azon az íven ahogy ide dobott. Láttam a dzsungelt és a ragyogó fényességet az égen amin megint átmentem, azután az Érdi tájat amikor zuhanni kezdtem. Láttam közeledni a háztetőket. Megláttam a saját házunkat, aminek átestem a tetején. Végül magamat ahogy ugyanott fekszem ahol voltam. A következő pillanatban pedig kinyitottam a szemem.  Csend, ugyanaz a hallgatás ami egy perccel ez előtt kezdődőt. De a félelem bennem maradt. Ki akart szakadni a szívem a helyéről. Láttam, hogy mellettem a menyasszonyom az egészből semmit sem vett észre. Nem mertem elmondani neki azonnal mert azt gondoltam még bolondnak néz. Sokáig tartogattam magamban mielőtt elmondtam volna bárkinek is. Mindaddig amíg olyan emberek élménybeszámolóit nem hallottam akiknek, hozzám hasonló élményük volt. Bizony volt aki még mélyebbre került mint én. Volt aki látta a tűzben az embereket akik úgy visítottak mint az állat amikor ölik. Nem szokta meg a fájdalmat senki aki már régóta ott van. Volt aki látta azokat akik Krisztus keresztjét gyalázták, keresztre feszítve. Másokat Démonok tépnek szét és nem tudnak belehalni a fájdalmakba mert már egyszer meghaltak. Persze majd az ítélet napja után kezdődik a büntetés másik része, ami a második halál. Ott is tűz lesz. Szeretnéd elkerülni az ítéletet. A bibliában pontos és könnyen betartható utasításokat fogsz találni arra vonatkozóan, hogy mit kell tenned, hidd el élvezni fogod. Sőt erőt és lelket is fogsz kapni tőle, ami által könnyebben fogsz változni, mert magától igen nehezen tud változni az ember. Maga Jézus teheti meg veled azt, hogy olyan állapotod legyen, mint Lázárnak. Nem a szegénységről beszélek, adjon neked az úr nagy gazdagságot. A tisztánlátásról beszélek. Az a józanság, hogy mi lesz veled a halálod után. Nehogy elhidd, hogy megeszik a férgek a testedet és véged?! Aki visszajött a pokolból az isten kegyelme által azért jött vissza, hogy elmondja: van büntetés az istentelen élet után!

Te Megmenekülhetsz! Először is el kell fogadnod Jézust megváltódnak. Hívd be az életedbe és ő üdvösséget fog adni. Tanuld meg az ő iránta való alázatosságot, és föl emel téged minden fölé. Ő fog tovább vezetni az utadon.

Írj, ha úgy döntöttél, hogy az örökkévalóságot a menyben szeretnéd tölteni: Kcsaba35@gmail.com

 

 

 

 

 

Szerző: CRUSE  2010.04.07. 14:17 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marybaxterelmenyeapokolrol.blog.hu/api/trackback/id/tr121901596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CRUSE 2010.04.07. 14:40:26

Jennifer Perez:
A pokol valóság, én jártam ott!

Egy keresztény családban nevelkedett 15 éves lány bizonysága, aki feltámadt a halálból. Eltávolodott az Úrtól, és túladagolva, holtan találták meg, Isten a pokolra küldte. Az Úr kegyelméből kapott egy második lehetőséget és visszatérhetett azzal a küldetéssel, hogy figyelmeztesse az elveszetteket, a hitehagyottakat, és a langyos keresztényeket az Úr nyomatékos üzenetével.

Isten áldjon meg benneteket testvérek. Arra kérnék mindenkit, hogy nyissa ki a Bibliáját és lapozzatok Joel próféta könyvének 2, 28 verséhez:

„És lészen azután, hogy kiöntöm lelkemet minden testre, és prófétálnak a ti fiaitok és leányaitok; véneitek álmokat álmodnak; ifjaitok pedig látomásokat látnak.”

Az én nevem Jennifer Perez és 15 éves vagyok. Nem könnyű nekem tinédzserként elétek állnom és elismernem a hibáimat, de a Szent Szellem segítségében bízom, Ő fog segíteni, és ad erőt, amire most nagy szükségem van. Mindenekelőtt dicsőséget és hálát szeretnék adni Uramnak, Jézus Krisztusnak. Nem akarok hittételeket elmondani vagy új hitelveket felvetni, csak azt fogom nektek elmondani, amit láttam, amit halottam, és amit éreztem.

Röviden szeretnék beszélni a családomról. A szüleim keresztények, és jó példával jártak előttem, Isten útját mutatták meg életükkel. Három évvel ezelőtt lettem keresztény, és fogadtam el az Urat Nicky Cruze testvérrel együtt. Két évig az Úr utjain jártam, de amikor elkezdtem a középiskolát, lázadóvá kezdtem válni, és elhagytam Isten útjait. Lázadoztam a szüleim ellen, és a droghoz nyúltam. A barátaim vettek rá arra, hogy ezt megtegyem.

Gondoltam, hogy keresztény vagyok, és én teszem majd a barátaimat kereszténnyé. Ehelyett ők vittek engem vissza a világba. Valójában a drog volt az, aminek a hatására sok mindent tettem. Gonosz szellemek költöztek belém, ez volt az, ami lázadóvá tett a szüleimmel szemben. Ők szigorúak voltak, és nem engedtek el sehová, így azt sem engedték, hogy egy barátom házában töltsem el az éjszakát. Mindent titkokban kellett tennem, a hátuk mögött. Lógni akartam az iskolából. Alig akartam menni, éppen csak annyit, hogy a látszatot fenntartsam. Azon a ponton voltam, hogy drogfüggővé válok, de az Úr mindebből kiemelt. Szeretném még egyszer hangsúlyozni, hogy keresztény voltam.

A bizonyságom 1997. május 2-án kezdődik. Volt egy barátom, csak barátok voltunk, és semmi több, és ő tudta ezt. Azt gondoltam, hogy ismerem őt, de valójában egyáltalán nem tudtam, ki ő. Azon az éjszakán felhívott és megkérdezte, hogy nem tudnék-e kijönni, csavarogni. A szüleim nem voltak otthon. Imádkozni mentek a közösségbe, mint minden pénteken. Azt mondtam nekik, hogy én nem akarok velük tartani, mert rosszul érzem magam. Már megőrültem tőlük, mert többször azt terveztem, hogy éjszaka különböző barátaimmal bulizni megyünk, de a szüleim nem engedtek el. Így arra kértem őket, hadd maradhassak otthon, és otthon hagytak. Amikor elmentek az imádságra, a barátom felhívott. Azt mondta: „Miért nem jössz el, már mindenki itt van?” Gondoltam magamban: „Nem akarok szembeszállni a szüleimmel, de talán ki tudok szökni, és soha sem fogják megtudni”, és így is tettem.

Azon az éjszakán a szüleim, miután hazajöttek, lefeküdtek aludni. Mindenre elszántan készen álltam arra, hogy kiszökjek, ezért felhívtam a barátom, és mondtam neki, hogy várjon rám az utcánk sarkán. Szóltam neki, hogy ne jöjjön el a házunk előtt, nehogy a szüleim felébredjenek, és összedőljön a tervem. Párnákat tettem a takaróm alá, és kimásztam az ablakon. Egy kétemeletes házban laktunk, és házunk minden ablaka be volt rácsozva. De mióta a szüleim bíztak bennem, az én ablakom nem volt rács. Így húztam hasznot a szüleim bizalmából. Kimásztam a tetőre, és leugrottam, egyből a földön landoltam. Az Úr tervezett így mindent, mert kitörhettem volna a lábam, és ez megakadályozhatta volna azt, amit Isten tervezett el számomra.

Kimentem az utcára, a barátom már ott volt. De amikor beszálltam az autóba három fiút és egy másik lányt láttam. Gondoltam magamban, hogy „semmit sem fogok csinálni, csak elengedem magam, drogozok és iszok.” De amikor láttam a három fiút és a lányt, megijedtem attól, hogy ki akarnak majd használni. De beszálltam az autóba, és elindultunk. Korábban, amikor beszéltem a barátommal telefonon, azt mondta, hogy csak körbenézünk egyet a városban. Erre mondtam azt, hogy „OK, ez jól hangzik”, így mentem bele. Nem gondoltam volna, hogy egy motelben fogunk kikötni. Mert oda érkeztünk meg.

Amikor megálltunk, kitett egy patyolat előtt, amely a motel mellett volt. Mondták, hogy ott várjak, és hogy mindjárt felszednek egy másik barátot. Mondtam, rendben, de kitaláltam, hogy azért hagynak ott, hogy egy szobát kivegyenek. Amikor visszajöttek, felvettek, és elvittek abba a szobába. Azt mondták: „Nyugi, bízz bennünk! Nem fogunk semmit se csinálni, csak várjuk a másik barátunkat, hogy jöjjön, és akkor mindannyian lelépünk.” Így megbíztam bennük, soha nem gondoltam volna, hogy bántani akarnak, de megjegyzem, hogy nem tudtam, ki a barátom valójában. Először csak beszélgettünk, aztán megkérdeztem őket, „Miért nem iszunk valamit addig, amíg várakozunk?” A barátom és én elhagytuk a szobát, és lementünk a motel előtti kis étterembe. Három Sprite-ot vettünk, és visszatértünk a szobába. Ők elkezdték kitölteni a Sprite-ot poharakba. Nem hoztak magukkal táskát, vagy bármit, ami gyanús lett volna, amiből azt gondolhattam volna, hogy valamit fognak tenni az italomba, vagy hogy velem tesznek majd valamit. Minden, amit tettek, nagyon ártatlannak tűnt.

Kimentem a WC-re, hogy megigazítsam a hajam, és a női dolgaimat elvégezzem, és mire visszaértem, már kitöltötték az italom. Néhány rágót vettem a számba, epreset, és megittam azt, amiről azt hittem, hogy Sprite. Ami ezek után történt, arról nincs tudomásom.

Amikor újra látni kezdtem, éreztem, hogy a szellemem kilép a testemből. Már a kórházban voltam, és láttam az összes orvost és nővért magam körül. Amikor kilépett a szellemem, láttam a testemet az ágyon. Tudjátok, hogyan néztek ki akkor, ha nézitek magatok a tükörben, és láttok egy tükörképet. De én nem a visszatükröződésemet láttam, hanem a saját testem az ágyon. Amikor körülnéztem, két vörösbe öltözött ember jelent meg ott, „gyere az utadra”, mondták, és megragadtak, mindegyik egy-egy karomat.

Elvittek egy helyre, és amikor felfedeztem, hol vagyok, láttam, hogy ez a mennyország. Az első, amit láttam, egy nagyon nagy fal volt. Fehér volt, és elnyúlt olyan messze, hogy számomra végtelennek tűnt. A fal közepén volt egy kapu, egy hosszú kapu, de ez zárva volt.

A Ószövetségben Mózes beszél a sátorról, és leírja a paramétereit. Én emlékeztem erre, és olyanak láttam a falat, mint a sátornál. Jobbra a kapu mellett volt egy széles szék és ennek jobb oldalán egy kisebb szék. Úgy tűnt, hogy aranyból készítették őket. Tőlem jobbra volt egy széles fekete kapu, körülötte rettenetesen sötétség, de tudtam a rajta lévő fogantyúról, hogy kapu. Ez egy undorító kapu volt. De a bal oldalamon ott volt a paradicsom, fák, kristályos víz hullt alá, és fű. Olyan békesség áradt benne, de senkit sem láttam ott.

Felnéztem, és láttam magam előtt az Atyát, nem láthattam az arcát, mert a dicsősége olyan nagy és olyan fényes, hogy mindent bevilágított a mennyben. A dicsősége mindent ragyogóvá tett. Nem volt nap, hold, nem látszottak a csillagok, Ő volt a világosság. Láttam a testét, és teste a Fiút is magába foglalta, egyik a másikban volt, együtt voltak. Látható volt az elkülönülésük, mégis az egyik a másik belül volt, együtt léteztek.

Jobbra mellettük két angyal állt, Gábriel és Mihály. Onnan tudtam a neveiket, hogy a homlokukra fel volt írva.

Amikor az Atya előtt álltam, rettenetesen mocskosnak éreztem magam. A térdeimre estem és sírtam. Iszonyatosan szégyelltem magam. Ha láthattam volna az arcukat, akkor sem akartam volna, mert annyira szégyenkeztem előttük. Amikor az Atya előtt voltam, Ő megmutatta az életem filmjét, a kezdetektől egészen addig. Azt mondta, hogy a legfontosabb része akkor zajlott, miután Mellette döntöttem, mert akkor már meg voltam mentve. Megmondtam a barátaimnak, hogy keresztény vagyok, de valójában nem mutattam nekik semmi gyümölcsöt. Ő azt mondta, hogy elrendeltetett, hogy a pokolba kell mennem.

Gábriel arkangyal odalépett, és megragadott a karomnál fogva. Elvitt az undorító fekete ajtóhoz, amit közelebbről meg sem akartam nézni. Próbáltam megállni, de szellemben voltunk, így keresztülmentünk a kapun. Amikor a kapu másik oldalán voltunk, minden teljes sötétségbe borult, arra is képtelen voltam, hogy magamat lássam. Nagyon gyorsan elkezdtünk zuhanni, úgy, mint a hullámvasúton. Ahogy zuhantunk egyre forróbb, és forróbb lett. Behunytam a szemem, nem akartam látni, hol vagyunk.

Amikor megálltunk, kinyitottam a szemem. Egy hatalmas úton álltunk. Nem tudtam, hogy hova vezet. De az első dolog, amit azonnal éreztem, a szomjúság volt. Rettenetesen szomjas voltam. Folyamatosan mondtam az angyalnak, hogy „szomjas vagyok, szomjas vagyok.” De úgy tűnt, mintha nem is hallott volna engem. Elkezdtem sírni, és amikor a könnyek lefolytak az arcomon, teljesen elpárologtak. Kénszag terjengett, olyan, mint az égő gumiabroncsok szaga. Próbáltam befogni az orrom, de csak még rosszabb lett. Szellemi testben mind az öt érzékszervem érzékenyebbé vált. Amikor megpróbáltam az orrom befogni, csak még erősebben éreztem a kén szagát. A kis szőrök a karomról mind eltűntek. Éreztem a rettenetes hőséget, iszonyú forróság volt.

Amikor kezdtem körülnézni, démonoktól gyötört embereket láttam. Egy nőt láttam, aki ott szenvedett, egy démon kínozta. Levágta a fejét és a hosszú lándzsájával mindenhol átszúrta. Egyáltalán nem törődött vele, hogy ez milyen fájdalmat okozott neki. A szemébe, a testébe, a lábába, a kezébe, egyáltalán nem törődött vele. Aztán visszaillesztette a fejét a testére, és csak szúrta és szúrta. A nő gyötrelmes sikolyokkal sírt.

Akkor egy másik démont láttam, amelyik egy 21-23 év körüli embert kínzott. Ennek az embernek egy lánc volt a nyaka körül, és egy tűzverem előtt állt. Ez a démon mindenhol átdöfte őt a hosszú dárdájával, a szemét, mindenhol. Aztán a hajánál fogva és a lánccal megragadta és bedobta a tűzverembe, majd kivette onnan, és újra és újra átdöfte. Ez megállás nélkül folytatódott, és minden alkalommal, amikor a tűzverembe vetette, képtelen voltam elviselni az üvöltését, de aztán a démon kihúzta onnan, és ő gyötrődve üvöltött. Megpróbáltam befogni a fülem, mert a hangja annyira idegtépő volt, de még azután is hallottam. A hallásom sokkal érzékenyebbé vált.

Ránéztem egy másik démonra, ez a démon, undorító volt. A másik kettő is visszataszítónak látszott, de ez volt a legfertelmesebb. Több különböző állathoz tudnám csak hasonlítani, azonban képtelen vagyok leírni szavakkal. Ez járkált körbe-körbe, és rettegésben tartotta az embereket, és az emberek valóban gyötrődtek a félelemtől és a rettegéstől.

Egy másik démont is láttam, de ez gyönyörű volt, úgy nézett ki, mint egy angyal, de nem az volt. A különbség annyi volt Isten angyalai és a démonok között, hogy a démonoknak nem volt felírva a nevük a homlokukra, mint Isten angyalainak.

Majd visszanéztem Gábriel arkangyalra, ő felfelé nézett. Gondoltam, hogy nem akarja látni mások kínzását. Töprengtem magamban, „miért van még mindig itt? Nem feltételezném azt, hogy arra vár, hogy én is sorra kerüljek a kínzásban.” Még mindig szomjas voltam, és odakiáltottam az angyalnak, hogy „szomjas vagyok, szomjas vagyok.” Gondolom, hogy hallott engem, mert lenézett rám, és azt mondta, „az Úr adni fog neked még egy lehetőséget.”

Amikor ezt kimondta, hirtelen minden szomjúságom, minden gyötrelmem és fájdalmam eltávozott. Hatalmas békesség borított be. A kezemnél fogva megragadott és azon voltunk, hogy felemelkedjünk, de hirtelen hallottam, ahogy a nevemet kiáltják, „Jennifer, segíts, segíts rajtam!” Lenéztem. Akartam látni, ki volt az, de a lángok eltakarták az arcát. Úgy hangzott, mint egy lány hangja. Csak annyit láttam, hogy kinyújtja a kezeit, és segítségért könyörög. Borzasztóan szerettem volna segíteni rajta. Amikor megpróbáltam, nem tudtam, mert az én kezem keresztül haladt az ő kezein. Annyira akartam neki segíteni, de tudjátok, neki már semmi reménye sem volt. Sorsára kellett hagynom.

És körülnéztem, és láttam a barátaimat, embereket, akiket ismertem, és más embereket. Olyan ismerősnek tűntek, de nem tudtam kicsodák, nem ismertem a sorsukat. De amikor a barátaimat láttam a suliból, az rettenetesen fájt. Gondoltam magamban, „talán a rossz bizonyság, amit tettem nekik, hisz hallották rólam, hogy keresztény vagyok, de nem ébresztettem bennük érdeklődést Isten iránt, hanem én fordultam el az Úrtól. Talán én vagyok az, aki ide juttatta őket.” Ilyen gondolatok törtek fel bennem. Láttam, hogy a pokolban nincs idő, nincs múlt, nincs jelen és jövő, minden ugyanakkor zajlik, és elrendeltetett, hogy ők ide kerülnek. De amint mondtam az elején, nem akarok hittételeket felállítani, de ez volt az, amit láttam. Mert azok az emberek, akiket ott láttam, ma még mindig élnek.

Akkor az angyal visszavitt az Úr jelenlétébe. Amikor előtte álltam, a térdeimre estem, és csak sírtam és sírtam. Még mindig nem akartam felnézni rá, mert annyira szégyelltem magam. De az Úr egy különös melegséggel a hangjában azt mondta, „Szeretlek.” Éppen úgy, ahogy benneteket szeret, akik most engem hallgattok. Ezt Ő mondta nekem szemtől szembe. Az Úr azt mondta, hogy mindent megbocsát nekem, amivel megbántottam Őt. Eltörölt minden vétket.

Isten rám tekintett, és rengeteg dolgot mutatott. Megmutatta a világot, a földet. A föld körül láttam valami bársonyosat, olyasmit, mint az ózon réteg, nagyon finomnak tűnt, az volt a vágyam, hogy megérintsem. Amikor megérintettem, akkor jöttem rá, hogy Szent Szellem, mert megmerítkeztem benne, és nyelveken kezdtem el imádkozni.

Ez idő alatt megteltem Szent Szellemmel, és sok sötét szellem hagyott el. Amikor elszálltam, és kábítószereztem, bemocskoltam az elmém, és kinyitottam az ajtót, és ezek a gonosz szellemek belém költöztek. Ők gyötörtek engem. Az az út, amin jártam, valójában nem az enyém volt, hanem a bennem lakozó sötét szellemeké. Isten Igéjében meg van írva, hogy amikor a házad tisztává lesz, a sötét szellemek megpróbálnak visszatérni magukkal hozva hét másik gonosz szellemet. Az én házam tiszta lett, amikor elfogadtam az Úr Jézust megváltómnak. Láttam ezeket a gonosz szellemeket, amikor bemerítkeztem, ők hetet hoztak, és azok ugyancsak másik hetet, és az utóbbiak is másik hetet, és végül képtelen voltam megszámolni őket. De Isten megtisztított minden sötét szellemtől.

Megmutatta nekem a jövőt is. Megmutatta a Földet, és azokat a dolgokat, amik történni fognak, az eseményeket, amelyek majd végbemennek. A látomás, amit kaptam, mostantól egészen az elragadtatásig tartott. Nem mutatta meg az elragadtatást, de azt igen, hogy mi fog lezajlani előtte. Minden nap közelebb és közelebb kerülünk hozzá, figyelmeztetlek benneteket, hogy az elragadtatás közel van. Vizsgáljátok meg magatokat, az életeteket, és kérdezzétek meg magatoktól, hogy „készen állok arra, hogy az Úrral menjek?” Az Úr mindezt megmutatta, de hozzátette, hogy ne mondjam el senkinek, csak várjak, és kísérjem figyelemmel az eseményeket, mert közel van a vég. Nem akarom kísérteni az Urat, ez az oka annak, hogy nem mondom el, amit láttam. De azt elmondhatom, és figyelmeztetlek benneteket, hogy az elragadtatás közel van.

Cruse 2010.08.13. 09:58:42

Hangok a pokolból.

4 órája | Kovács Csaba | 0 hozzászólás

A hetvenes években a Szovjetúnió területén, Szibériában egy nemzetközi geológusokból álló csoport fúrásokat végzett a főldkéregben.

Mivel arrafelé már találtak olajmezőket, ezért az ő céljuk is egy felhasználható ásványkincs, olaj, vagy földgáz felfedezése lett volna.

Természetessen azon a területen jó esélyel találhattak volna olyant.

A hetvenes években az a Szovjet elmélet uralkodott, hogy minden területen le kell győzni a nyugatot. A kommunizmus erős, és ezt meg kell mutatni a világnak.

A Kola-félszigeten ami ma is Orosz ország sikerült egy tizenkét kilóméternél is mélyebb fúrást végrehajtani.

A cél persze a tizenöt kilóméteres fúrás lett volna, de jelenleg ez még sehol sem sikerült.

Dr Dimitrij Azzakov és Norvég kolegája Barn J. Nummendahl által vezetett fúrócsoport célja a tizennégy kilóméteres mélység elérése volt.

Azonban a fúrás kilencedik kilóméterénél a fúrófej egy erős kőzetrétegbe ütközött.

Órákon át úgy küzdött a mélységben a fúrófej, hogy a fúrószár és az egész fúrótorony folyamatossan remegett.

Majd egyszerre abbamaradt a remegés és odalenn a fúrófej is felgyorsult.

Arra a következtetésre jutottak, hogy egy üregbe fúrtak bele.

Ilyenkor bevett eljárás, hogy kihúzzák a fúrófejet és egy speciális mikrofon segítségével amit az üregbe eresztenek le a földalatti mozgásokat lehelgatják.

A legnagyobb megdöbbenésükre nem a szokásos lasú elnyujtott hangokat hallották ami a főldrétegek egymásra ható nyomásáből fakadóan hallható, hanem jól kivehetően emberi sikolyokat, amikről felvételeket is készítettek.

Ezen a felvételen:

www.youtube.com/watch?v=8iPIXq_jGMQ

Jól kivehető az emberi fül számára is, hogy férfiak és nők sokasága sikoltozik.

A felvétel végig viszhangos ami nem annak köszönhető, hogy az 1977-es technika enyire torzított volna, hanem valószínűleg az üreg falairól visszaverődő valódi viszhangok miatt.

Aki csak meghallgatta a geológusok közül, mind mély megdöbbenéssel és tanácstalansággal viszonyultak a felvételhez.

Izgalom uralkodott el a táboron.

Mindenki meghallhatta és sokan ki is mondták, hogy szerintük a pokolban kinlodó emberek tömegének hangját hallják a felvételen.

www.youtube.com/watch?v=R_wwLd9Rk3k&feature=related

De a döbbenet még ezután érte el a tetőfokát.

Azon az éjjelen a furatból, hirtelen nagy nyomással füst tört fel a magasba.

Pár másodpercig tartott a jelenség és a füstből egy denevérszárnyal rendelkező több métereres lény csapott hirtelen a táborra.

Kőrözött a megzavarodott emberek felett és élvezte, hogy félnek tőle.

Majd elrepült az élyszakában.

Ekkor olyan pánik tört ki, és akkora volt a fejetlenség, hogy a közeli városból az összes mentőautónak ki kellett jönnie.

Nagyon erős, és nagyon nagy nyugtató injekcióval tudtak egyeseket megnyugtatni.

Sokakat be is vittek a sokkhatás miatt a közeli kórházba.

A geologus tábort lezárta a hadsereg és azóta sem lehet megközelíteni azt a helyet.

Dr Azzakov a következőket mondta az esetről:

Mint a kommunista nem hiszek az égben, vagy a Biblia, hanem a tudós most hiszek a pokolban, "mondta Dr. Azzacove." Mondanom sem voltunk döbbenve, hogy egy ilyen felfedezés. De tudjuk, mit láttunk, és tudjuk, mit hallott. És vagyunk győződve, hogy fúrt ki a kapun a pokol! "

Dr. Azzacove folytatta: "... A fúró hirtelen elkezdett forogni vadul, jelezve, hogy mi jutott a nagy üres zseb vagy barlangba. Hőmérséklet érzékelők mutatott drasztikus növekedése hő-2000 Fahrenheit."

A társaság nagy része azonnal hitre jutott, köztük Dr Azzakov is.

zanzibar-burning-man-fire-400p

Az esetről jó ideig hallhatnia kellett a Szovjetúnión belül, de az azonnal hazküldött nemzetközi geológusok szabadon elmondhatták a Szibériai esetet.

Bár sok év telt el azóta, hogy ez az eset megtörtént de mind a mai napig vannak egyébb olyan események amik megerősítik ennek az esetnek a hitelességét.

Jack Custoe egyik embere merült a karib tenger egyik barlangrendszerébe ami olyan merülést jelentett, amikor a barlang a tengerfenék alá vezetett.

A barlangba való sülyedés után rögtön behúzta a mentőzsínórt, jelezve, hogy azonnali mentést kér.

Amikor kihúzták, a fedélzetre, sokáig olyan pánik volt rajta, ami miatt meg sem tudott szólalni.

Amikor pedig erőt tudott venni magán elmondta, hogy olyan tisztán kivehető emberi sikoltozásokat hallott, hogy rettegés tört rá és menekülni akart.

Ez az eset ott történt, ahol Custoe kapitánynak az a híres mondata hangzott el, hogy amit ő ott látott a mélységben arra még noncs felkészülve a világ.

A Biblia számos helyen kijelenti, hogy a pokolt Isten a föld alatt készítette el azok számára, akik nem akarják őt.

A lázadó angyalok és démonok kínozzák azokat az embereket akik nem Ismerték meg illetve megismerték de nemet mondtak Istennek és Jézusnak.

Senkinek se legyenek illúziói a pokollal kapcsolatban.

Ott már nincs kegyelem.

Most kell megismerni és elfogadni Jézus Krisztust, Mert ez által a hit által kap az ember kegyelmet a bűnei alóli felmentés tekintetében.

Talán azt mondod, hogy "Nekem nincs bűnöm, mert nem öltem, nem paráználkodtam, nem gyűlölök senkit."

Akkor had mondjak neked valamit.

A tízparancsolat azzal kezdődik, hogy Ne legyen neked Istenen kívül más Istened.

Sem a pénz, sem pedig Mária, sem Buddha, sem Krisna, és ne szentekhez imádkozzon az ember, hanem Jézus Krisztushoz.

Ha meghallgatod a felvételeket és végig gondolod, hogy szüntelenül ez a kín vár rád a halál után akkor jól gondolod.

Jézus pedig nem akarja, hogy a bűneid, vagy az Istentelen életed ellenére is odakerülj.

Csak Jézus vére képes téged tisztára mosni.

Bűntelen ember nincs.

De Üdövősséget ingyen kegyelemből adhat neked Isten.

Csupán egy imában el kell fogadnod Jézust megváltódnak.

Ha akarod, hogy sem te, sem pedig a szüleid, és a gyermekeidnek se ez legyen a jövője, akkor bátran írj:

kcsaba35@gmail.com

Elküldöm neked ezt az imát leírva és mond el Isten előtt.
süti beállítások módosítása